KMA-Admin

Vägsäk växer så att det knakar och nu vill vi stärka upp vår personalstyrka med en KMA-Admin i vårt nya driftområde Gävle.

Tjänsten:

Som KMA-administratör kommer du att vara en del av vårt engagerade, drivna admin-team.  Du kommer att ha vårt nya driftområde i Gävle som bas.  men du kommer också att göra arbetsplatsbesök i våra övriga projekt i runt om i regionen. Dina arbetsuppgifter spänner över ett brett område och du kommer till stor del att stötta arbetsledningen i driftområde Gävle med KMA-frågor utifrån de krav som kunden och vår ledning ställer, men även uppföljning av projektmål, ekonomi och nyckeltal.

Övrigt exempel på vad tjänsten innebär.

  • Ansvara för rapportering av händelser till kund.
  • Stötta ledning med administration av avvikelsehantering och kvalitetskontroller som kund efterfrågar.
  • Stötta arbetsledningen i arbetet med skyddsronder, riskbedömningar, arbetsberedningar, riskobservationer, tillbuds- och olycksrapportering mm.
  • Administrativa uppgifter kring våra maskiner, kemikaliehantering och avfall.
  • På plats hjälpa till med praktiskt arbete inom KMA både på kontoret och ute i verksamheten.
  • Stötta arbetsledning med uppföljning av projektets ekonomi, mål och nyckeltal.

Din roll som KMA-administratör innebär ett omväxlande arbete i en växande verksamhet. Hos oss kommer du i hög grad att involveras och engageras i företagets framgång och utveckling. Vi har ett stort fokus på kundnöjdhet, medarbetartillfredsställelse och säkerhet i arbetet. Vi jobbar tillsammans för att nå våra gemensamma mål och vi förväntar oss att du deltar aktivt i det.

Bakgrund och kvalifikationer:

Jobbet passar dig som är nyfiken på vår bransch, är intresserad av arbetsmiljöfrågor. Du är självständig, gillar frihet under ansvar, är serviceinriktad och kommunikativ men kan sätta gränser. Du är också noggrann och vill ha ordning och reda, kan prioritera och gillar att jobba med varierande uppgifter. Du ska inte vara främmande för att använda olika IT-system för ditt arbete. Vi ser gärna att du har erfarenhet av branschen och/eller utbildning inom arbetsmiljöområdet. B-körkort är ett krav.

Vi på Vägsäk lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper såsom engagemang, drivande och kommunikativ kompetens. Som person har du lätt att knyta kontakter samt att utveckla relationer, både med kunder, leverantörer och dina medarbetare. Vi arbetar med ständiga förbättringar och vill att både verksamheten och människor ska utvecklas.

Vägsäk AB bildades 2007 och är en av Sveriges ledande aktörer inom montering och reparationer av vägräcken. Vägsäk är även verksamma inom mark- och anläggningsentreprenader, rivningsentreprenader och yttre skötsel.

Vårt huvudkontor är placerat i Luleå och vi är verksamma över hela Sverige.

Ansökan:

Tjänsten är på heltid och tillträde sker enligt överenskommelse. Vi lägger stor vikt vid rätt inställning och personliga egenskaper. Vi eftersträvar mångfald och välkomnar alla sökanden.

Du är välkommen att kontakta Björn Strömbäck om du har frågor om tjänsten. Urval sker löpande, kontakta oss redan idag!

Ansökan skickas till bjorn.stromback@vagsak.se